.

.

به سایت شهریار قربانی خوش آمدید
ایمیل مدیر : sepehrwwe49@gmail.com

» مهر 1401
» شهريور 1401
» فروردين 1400
» بهمن 1399
» دی 1399


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
بررسی تمام خواص، فواید و مضرات بادام زمینی
نویسنده شهریار قربانی تاریخ ارسال شنبه 19 شهريور 1401 در ساعت 17:2

، طعم و ارزش غذایی مشابه با گردو و بادام. بادام زمینی نیز بسیار مغذی است. آنها حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری هستند و منبع عالی منگنز، نیاسین و غیره هستند و طبق آنچه در این بخش سلامت مرطوب می خوانید، منبع خوبی از ویتامین E، اسید فولیک، فیبر و فسفر هستند. بادام زمینی به دلیل داشتن 8 ماده مغذی ضروری مانند کاهش خطر بیماری های قلبی، کنترل وزن، تثبیت سطح قند خون، افزایش سرعت متابولیسم در بدن انسان و... شناخته شده است.بسیاری از هندی ها در خانه خود بادام زمینی دارند و آن را به عنوان میان وعده می خورند.

 

بادام زمینی (Mung Fali)

می تواند شامل انواع میکروارگانیسم ها، جانوران، گیاهان و غیره باشد که در جهان وجود دارند. این گیاه به خانواده لوبیا، نخود و سویا نیز معروف است. در هند، به طور کلی در زیر محصول Banshan به طور عمده به عنوان غلات غذایی طبقه بندی می شود. نام آن در اصطلاح بیولوژیکی Arachis Hypogaea نامیده می شود. آنها در هند بسیار رایج هستند و در مناطق مختلف کشور نام های مختلفی دارند. در هند از آن به عنوان روغن دانه استفاده می شود. در حالی که عمدتا از زمین به دست می آیند.

 

تمام خواص و فواید منحصر به فرد بادام زمینی

ارزش غذایی بادام زمینی (Mung Fali)

دارای کربوهیدرات کم و سرشار از مواد مغذی است. بادام زمینی نیز منبع عالی پروتئین است. همچنین حاوی بیوتین، نیاسین، فولات، منگنز، ویتامین E، تیامین، فسفر و منیزیم است که همگی برای سلامت بدن و ذهن مهم هستند.

  • ارزش غذایی در هر 100 گرم

  • 567 کالری 49

  • چربی کل

  • سدیم

  • 705 میلی گرم پتاسیم 16

  • کربوهیدرات

  • پروتئین

  • بادام زمینی ارزش غذایی

 

ارزش غذایی بادام زمینی چیست؟

تمام خواص و فواید بادام زمینی برای زیبایی، سلامتی و درمان بیماری ها.

در ادامه به بررسی مهم ترین خواص و فواید بادام زمینی می پردازیم.

بیماری های قلبی عروقی، بیماری آلزایمر و عفونت:

بادام زمینی عمدتا از سرطان، بیماری های قلبی، بیماری های عصبی و یا هر نوع قارچ ویروسی جلوگیری می کند و تولید اکسید نیتریک را در بدن افزایش می دهد.

 

بدون کربوهیدرات:

زنان معمولاً در مراحل مختلف زندگی بیشتر مستعد چاقی هستند. این می تواند بعد از بارداری یا تغییرات هورمونی، یائسگی یا افسردگی باشد و مشاهده شده است که زنانی که حداقل 2 بار در هفته کره بادام زمینی در رژیم غذایی خود دارند، کمتر در معرض خطر چاقی هستند. برای پیشگیری از چاقی توصیه می شود به طور مرتب بادام زمینی مصرف کنید.

 

فواید بادام

زمینی برای مراقبت از پوست:

حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان های موجود در بادام زمینی است که با جوشاندن فعال تر می شوند. جنستئین و یک آنتی اکسیدان به نام بیوکانین آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد در پوست را درمان می کند. بادام زمینی شما را جوان تر نشان می دهد.

 

ویتامین ها و مواد معدنی بادام زمینی:

پوست بادام زمینی منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها است و دارای محتوای بالایی از فیبر غذایی است. انواع مختلف پوست بادام زمینی حاوی مواد مغذی زیادی هستند. افزودن کره بادام زمینی به رژیم غذایی روزانه می تواند محتوای غذایی را افزایش دهد.

 

بادام زمینی برای استخوان های سالم:

آهن و کلسیم فراوان موجود در کره بادام زمینی مهم ترین عامل در انتقال اکسیژن به خون و بهبود استخوان های سالم و قوی است. آنها تقویت کننده های انرژی با مقادیر بالایی از ویتامین ها، مواد معدنی هستند.

 

فواید بادام زمینی برای استخوان ها

بادام زمینی برای مبارزه با افسردگی:

علت اصلی افسردگی سطوح پایین سروتونین است. تریپتوفان موجود در بادام زمینی باعث افزایش ترشح مواد شیمیایی می شود و در نتیجه به مبارزه با افسردگی کمک می کند. برای پیشگیری از این بیماری های خطرناک، مصرف حداقل 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی در هفته به تناسب اندام و سلامتی کمک می کند.

 

بادام زمینی منبع ویتامین B است:

خوردن 1.5 اونس بادام زمینی در روز ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد. بادام زمینی یک غذای سالم و منبع خوبی از ویتامین های گروه B است.

 

بادام زمینی برای محافظت در برابر بیماری های عصبی از جمله آلزایمر:

بادام زمینی سرشار از نیاسین است و افرادی که غذاهای غنی از نیاسین (ویتامین B3) مصرف می کنند، کمتر دچار اختلالات مرتبط با حافظه مانند بیماری آلزایمر می شوند. نیاسین موجود در کره بادام زمینی به بهبود سلول های عصبی مرده کمک می کند. از انواع بادام زمینی میتوان به بادام زمینی آستانه اشرفیه و بادام زمینی پارس آباد اشاره کرد.

 

محافظت در برابر آلزایمر 

 

محافظت در برابر بیماری آلزایمر

بادام زمینی برای مبارزه با سرطان:

پلی فنول ها در غلظت بالایی در بادام زمینی وجود دارند. اسید کوماریک توانایی کاهش خطر ابتلا به سرطان معده را دارد. این به کاهش سلول های سرطانی کمک می کند.

 

بادام زمینی برای مبارزه با

سرطان روده بزرگ: با مصرف بادام زمینی سرطان روده بزرگ در زنان 58 درصد و در مردان 27 درصد کاهش می یابد.

 

بادام زمینی برای قند خون:

مصرف منظم بادام زمینی به جذب کلسیم، چربی و کربوهیدرات ها از طریق منگنز موجود در بادام زمینی کمک می کند. سطح قند خون را در بدن انسان تنظیم می کند.

 

خواص بادام زمینی

 

خواص و فواید بادام زمینی

تسهیل باروری:

اسید فولیک تولد کودکان مبتلا به اختلالات عصبی جدی یا نقص لوله عصبی را کاهش می دهد. اگر مصرف بادام زمینی در دوران بارداری یا قبل از آن انجام شود، احتمال بیماری تا 70 درصد کاهش می یابد.

 

سایر خواص و فواید بادام زمینی

این آجیل خوشمزه باعث گشاد شدن رگ های خونی بدن و تسهیل جریان خون و جلوگیری از لخته شدن خون و سکته می شود.

 

بادام زمینی برای تقویت ریه و طحال مفید است و کلسترول خوب خون را بالا می برد.

 

بادام زمینی معده درد را تسکین می دهد و به عنوان نرم کننده سینه استفاده می شود و سرفه های خشک را تسکین می دهد.

 

شیر مادران شیرده را زیاد می کند و بسیار مغذی است.

 

به دلیل محتوای چربی و کالری بالا، به افراد چاق توصیه می شود که کمتر از آن مصرف کنند. بیش از 1 مشت بادام زمینی باعث افزایش وزن می شود.

 

روغن بادام زمینی ملین است و یبوست را برطرف می کند.

 

خواص بادام زمینی مانگفالی

 

خواص و مضرات استفاده از بادام

زمینی (Mung Fali)

آرد بادام زمینی نسبت به کره بادام زمینی چربی کمتری دارد و پروتئین بالایی دارد. آرد بادام زمینی طعم خوبی دارد و بادام نیز فاقد گلوتن است. این یک میان وعده معروف در جنوب ایالات متحده است. بادام زمینی در کشورهایی مانند چین، هند و غرب آفریقا رایج است و با سوء تغذیه مبارزه می کند. آنها در درمان مشکلات پوستی مانند خارش و آکنه بسیار موثر هستند. آنها به عنوان محصولات زیبایی استفاده می شوند.

 

مضرات بادام زمینی (Mung Fali)

مواد موجود در بادام زمینی معمولاً به جذب مواد مغذی در بدن آسیب می رساند و ارزش غذای مصرفی را کاهش می دهد.

 

گاهی اوقات آلودگی بادام زمینی می تواند منجر به تولید مواد سمی شود. این منجر به از دست دادن اشتها و تغییر رنگ چشم ها می شود که منجر به زردی و تمام علائم معمول کبد می شود.

 

یکی از مهم ترین آلرژن ها می تواند بادام زمینی باشد. آلرژی می تواند بالقوه خطرناک باشد. به افرادی که به بادام زمینی و فرآورده های بادام زمینی حساسیت دارند توصیه می شود از مصرف آنها اجتناب کنند.

 

مسائلی مانند مشکلات کیسه صفرا یکی دیگر از عوارض جانبی ناخوشایند است. همچنین ممکن است درد شدید و ناگهانی در سمت راست شکم خود تجربه کنید. این عمدتا به دلیل انقباض کیسه صفرا است. اگر افراد مبتلا به سنگ کیسه صفرا هستند، به آنها توصیه می شود از خوردن بادام زمینی خودداری کنند. در حالی که با این گفته مخالف است، مطالعاتی انجام شده است که نشان می دهد مصرف متوسط ​​کره بادام زمینی در واقع خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا را تا 25 درصد کاهش می دهد. این به این دلیل است که بادام زمینی توانایی کاهش کلسترول را دارد

 

 
.:: ::.
طراحی سایت برای شرکت های کرجی
نویسنده شهریار قربانی تاریخ ارسال شنبه 19 شهريور 1401 در ساعت 16:51

افراد زیادی در کرج و استان البرز به دنبال یادگیری طراحی سایت هستند. آموزش طراحی سایت در کرج در شرکت ها و موسسات مختلفی انجام می شود اما همچنان افراد زیادی به ایرانیان وبر مراجعه و درخواست شرکت در کلاس های آموزش طراحی وب سایت ایرانی را دارند. آموزش طراحی سایت کرج برای وب ایرانیان به دلیل وجود دفتر مرکزی و کلاس های آموزشی مجهز در تهران دارای محدودیت هایی است اما همچنان در تلاش هستیم در صورت تکمیل ظرفیت و یا درخواست گروه یا شرکتی آموزش طراحی سایت کرج را برگزار کنیم. بیایید این کلاس ها را نشان دهیم. در حال حاضر ایرانی وب کلاس های مختلف آموزش طراحی سایت را در کرج در دفتر مرکزی برگزار می کند.

اهمیت آموزش طراحی سایت در کرج

تعداد زیادی از مخاطبان و مشتریان و شرکت های آموزش طراحی سایت در کرج که نیاز خود را اعلام می کنند و همچنین کسب و کارهایی که برای پشتیبانی سایت خود نیاز به طراحی سایت دائمی دارند، باعث می شود تا افراد و فارغ التحصیلان به دنبال این باشند. برای فعالیت در این زمینه اما طراحی سایت به صورت تخصصی در دانشگاه تدریس نمی شود و نیازمند کار در محیط عملی و یادگیری از تجربیات اساتید این حوزه است. همچنین یک کارشناس آموزش طراحی سایت در کرج باید علاوه بر کد نویسی، آشنایی مختصری با سئو سایت کرج، گرافیک و ... نیز داشته باشد

. اهمیت آموزش طراحی سایت در کرج،

بازار کار طراحی سایت در کرج، ما در بالا اشاره کرده اند که امروزه در زمینه های مختلف، شرکت های دولتی و خصوصی و کسب و کارهای مختلف نیازمند استفاده از متخصصان طراحی سایت هستند و این اهمیت آموزش طراحی است. سایت در کرج و همچنین بازار کار را مشخص می کند. در حال حاضر تعداد کمی از طراحان وب بیکار هستند و شاید مشکل میزان درآمد در شهرهای مختلف باشد و این مشکل تمرکز بر طراحی وب در پایتخت و شهرهای بزرگ است. آموزش طراحی وب در کرج به دانشجویان این امکان را می دهد که در محیط عملی آمادگی و تجربه کافی برای حضور در بازار کار کسب کنند.

قیمت آموزش طراحی سایت در کرج

از دیگر مواردی است که در آموزش طراحی سایت در کرج حائز اهمیت است هزینه این کلاس ها می باشد. در برخی از سایت ها اطلاعیه های کلاس های آموزش طراحی سایت کرج را مشاهده می کنید که با قیمت های غیر واقعی برگزار می شود و شاید موضوع نگران کننده تر عدم استفاده از کادر مجرب برای آموزش باشد. ایرانی وب به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در کشور فضای آموزشی مناسبی را به صورت مجزا و مجهز به کلیه امکانات لازم برای آموزش طراحی وب اعم از php، seo، html و ... آماده کرده است، همچنین کارآموزان می توانند از نزدیک در محیط آزمایشی و کاری قرار گرفته و پس از دوره آموزشی طراحی سایت در کرج، توانایی های خود را محک می زنند.

از مزایای طراحی سایت با ایرانی وب در کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• قالب های آماده و متنوع و زیبا طراحی سایت، استفاده از طرح های اختصاصی و مزایای طراحی سایت ریسپانسیو در ایرانی وب، سازگار با موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر.

• تغییرات طراحی سایت در آینده، در صورت نیاز به تغییر یا ارتقاء سایت در ایرانی وب می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن به امکانات سایت خود اضافه کنید.

• با بهینه سازی طراحی سایت برای گوگل، تمامی سایت های موجود در وب ایرانی بر اساس استانداردهای موتورهای جستجو مانند گوگل نوشته خواهند شد.

• پنل طراحی سایت با کاربری آسان. شما می توانید بدون دانش خاصی در طراحی سایت با ایرانی وب سایت خود را مدیریت کنید.

• امنیت بالای طراحی سایت، استفاده از نرم افزارهای انحصاری مدیریت وب در ایرانی وب باعث افزایش امنیت و پشتیبانی وب سایت شما می شود.

• سرعت لود بالای طراحی سایت، عدم استفاده از کدهای بیهوده در وب و سرورهای قدرتمند ایرانی باعث افزایش سرعت لود سایت شما می شود.

مزایای طراحی وب سایت با ایرانی وب در کرج

، با توجه به موارد فوق، طراحی سایت البرز بسیار رقابتی است و یک وب سایت معمولی نمی تواند اهداف شما را برآورده کند و برای اینکه وب سایت شما در هر زمانی قابلیت توسعه پیدا کند. زمان و به هر میزانی باید بهترین طراحی را داشته باشید. سایت کرج را به هر نحوی در زمینه کاری خود داشته باشید. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که بهترین طراحی سایت در کرج چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین طراحی سایت کرج باید از هر نظر قابلیت رقابت با سایت های مشابه ملی و بین المللی را داشته باشد (چه از نظر کارایی، چه از نظر استقبال کاربر و چه از نظر سئو کار و زیبایی). برای آموزش طراحی سایت در کرج به این لینک مراجعه کنید.

 
.:: ::.
best url of 2021
نویسنده شهریار قربانی تاریخ ارسال چهار شنبه 25 فروردين 1400 در ساعت 23:7
.:: ::.
my url the best
نویسنده شهریار قربانی تاریخ ارسال شنبه 18 بهمن 1399 در ساعت 11:31
.:: ::.
کائنات
.:: ::.
کائنات چه هستند و چه کمکی می‌توانند در زندگی ما کنند؟
نویسنده شهریار قربانی تاریخ ارسال پنج شنبه 18 دی 1399 در ساعت 23:22

یکی از موضوعات جالبی که همه ما با آن برخورد داشته ایم و ذهن ما را به خود مشغول کرده است، موضوع کائنات است. در حالت کلی کائنات یعنی یک رخداد حاصل رخداد دیگری می باشد! به زبان ساده تر و یا به زبان عامیانه قانون کائنات را قانون علت و معلول نیز می گویند. در واقع موضوع کائنات آنقدر از اهمیت بالایی برخوردار است که در تعالیم بزرگترین ادیان جهان مانند بودیسم، هندوئیسم و تائوئیسم با جزئیات به توضیح آن پرداخته شده است.

 

ما قبلا معنا و مفهوم قانون جذب را برای شما به طور کامل توضیح داده ایم و همین طور درست و واقعی بودن این قانون را مورد بحث و بررسی قرار داده ایم. اما این بار قصد داریم تا نگاهی به معنا و مفهوم درست قانون کائنات انداخته و ببینیم چطور می توان به کمک این قانون سرنوشت خود را تغییر دهیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

کائنات چیست؟

از نسل های گذشته تاکنون و از افراد بزرگ و مشهور تا افراد ناشناس، همگی به این موضوع پی برده بودند که هر فردی هر کاری که انجام دهد پاسخش را در این دنیا دریافت می کند؛ این بدان معناست که آنان قانون کائنات را قبول داشته اند اما خودشان نمی دانستند.

قانون کائنات به چه معناست؟ برای آنکه قانون کائنات را بهتر درک کنید باید قانون کائنات را مانند بازی بومرنگ در نظر بگیرید، همانگونه که بومرنگ پس از پرتاب شدن دوباره به سمتتان برمی گردد نتایج و پاسخ اعمال و رفتارتان نیز در زندگی شما نمایان می شود.

به طور کلی کائنات به تمام چیز‌هایی که در جهان هستی وجود دارد یا به عبارت دیگر به مجموعه قوانین الهی حاکم بر جهان هستی را کائنات گویند. کائنات و جهان هستی این قدرت را دارند که ما را به هر خواسته و هدفی که داریم برسانند، اما چرا خیلی از افراد به آن هدف و رویایی که دارند نمی‌رسند؟ مشکل از کجاست؟خیلی از افراد می‌دانند که با قانون جذب می‌توانند به خواسته‌ها و اهدافی که دارند برسند اما چرا نمی‌رسند؟ ما دقیقا به طور کامل و جامع راجع به اینکه چگونه از کائنات درخواست کنیم توضیحات کاملی می‌دهیم. این مطلب مطمئنا می‌تواند کمک بزرگی به شما در جهت رسیدن به اهدافتان کند.

من سالیان سال بود که با قانون جذب به طور کامل آشنا بودم اما با اصول کلی قانون جذب و کمک گرفتن از کائنات آشنا نبودم و هر کاری که می‌کردم نمی‌دانستم چگونه به خواسته‌ها و اهدافی که دارم برسم، سپس با تلاش زیاد به آن اهدافی که می‌خواستم و همه را در رویای خود می‌دیدم رسیدم. می‌توان گفت تکنیک رسیدن به اهداف و خواسته‌هایم را پیدا کردم و به کمک تکنیک‌ها و تمارینی که انجام دادم توانستم به خیلی از خواسته‌هایم برسم. همان طور که من توانستم مطمئنا شما نیز می‌توانید و این مطلب می‌تواند تحول عظیمی در زندگی شما ایجاد کند.

همینطور کائنات را می توان در قانون سوم نیوتن نیز جستجو کرد. قانون سوم نیوتون می گوید: نیرو های موجود در طبیعت همواره به صورت دوگانه وجود دارند. در نظریه نیوتون اگر یکی از این دو نیرو را کنش (عمل) بنامیم، نیروی دیگر واکنش (عکس العمل) نامیده می‌ شود.

همینطور نظریه اثر پروانه ای نیز قانون کائنات را تأیید می کند. این نظریه بیان می کند که تمام رخداد ها هرچند که کوچک باشند می توانند به نتایج پیش بینی نشده و وسیع تری در آینده منجر گردد. بنابراین، از نظر قانون کائنات، هر اندیشه، احساس، میل، انتخاب، عمل و عکس العملی که انجام دهیم اثری در آینده ما خواهد داشت.

به طور کلی یعنی ما هر جایگاهی که امروز در آن قرار داریم دقیقاً نتیجه افکار، احساسات و تصمیم های گذشته ما است.

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که به طور ناخودآگاه به موضوعی فکر می کنید و درست در همان لحظه پیش می آید و یا هوس یک خوراکی خاص را کرده و پس از چند دقیقه برآورده می شود ؛ قطعا در چنین حالتی به این فکر می افتید که ای کاش چیز دیگری از خدا می خواستید. یا مثلا ممکن است که در برخورد اول با شخصی ، احساس ناخوشایندی به شما دست بدهد و جالب اینجاست که پس از گذشت چند روز ، متوجه حدس صحیح خود می شوید. شاید شما این اتفاق را حس ششم و یا قدرت تشخیص بالای خود بنامید، اما این در واقع بخشی از قانون جذب است.

تمرکز اصلی قانون جذب بر روی افکار شما می باشد. بر طبق این قانون ، اگر می دانستید که افکار منفی بر روی زندگیتان چقدر تاثیر گذار است، حتی برای یک بار هم به اتفاقات منفی فکر نمی کردید! اگر شما در طول روز مدام به بی پولی بیاندیشید ، چیزی جز فقر عایدتان نخواهد شد. به افرادی که مدام به فکر سلامتی خود هستند و از بیماری فرار می کنند توجه کنید؟ اغلب آن ها بیشتر از شما دچار ناخوش احوالی و بیماری می شوند. به قول معروف ” از هرچه که بترسید، سرتان می آید” و این یک قانون ثابت شده است.

شاید شما نیز جز آن دسته از افرادی باشید که در پذیرش قانون جذب دچار شک و تردید هستید ؛ پیشنهاد من به شما این است که حداقل برای یک بار هم که شده ، این قانون را در زندگی خود پیاده کنید، باور کنید که امتحانش مجانی است! به این نکته توجه داشته باشید که حتی در صورت کتمان این قانون ، نمی توانید از نتایج آن بی بهره بمانید، پس بهتر است که با دیدی باز ، به سمت احقاق خواسته هایتان قدم بردارید.

قانون جذب جنبه های متفاوتی دارد و نتیجه ی آن در گرو درخواست شما از زندگی است. مثلا در این راه عده ای خواستار ثروت ، دسته ای خواستار عشق و برخی دیگر طالب محقق شدن آرزو های کوچک و بزرگشان هستند. در صورتی که شما نیز در صدد اجرای قانون جذب کائنات در زندگی تان هستید ، پایبند بودن به چندین اصول و قاعده ی این مسیر ، الزامی است که در ادامه ی مطلب به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت.

.:: ::.
شهریار قربانی کیست
نویسنده شهریار قربانی تاریخ ارسال پنج شنبه 18 دی 1396 در ساعت 18:36

شهریار قربانی

شهریار قربانی سلطان سئو ایران است او فردی قد بلند مشتی میباشد که در واقع میخواد سئو رو اصولی پیش ببرد او سایت تک وان وب را دارد و دوسش هم دارد

اون میخواد بیاره یک گوگل بزودی ببینیم میتونه؟؟

برای نمایش این فایل باید از مرورگر به روزتری استفاده نمایید.

 

شهریار قربانی چیست؟

شهریار قربانی ادمه تمامآرام

 

شهریار قربانی متولد کجاست

شهریار قربانی متولد کرج بچه نبوت اصلا عاشق کیل کردن مردم است او در زبدگان هست ولی در واقع انگار تک وان وب هست !!! پشمات

سلطان عاشق ست لند است

 

شهریار قربانی چیکارست

شهریار قربانی در حال حاضر سئو چند سایت غیر معتبر مثل امید آذر ، تشک رویال و ... هست

سئو دوست داره و اعتقاد داره پول خوبی توش هست

آرزو های شهریار قربانی

  • پول
  • ماشین
  • سئو حرفه ای
  • پول
  • پول
  • پول
  • ورزش
  • 8 پک
  • 9 پک
  • 6 پک
.:: ::.
به وبلاگ خود خوش امدید
نویسنده شهریار قربانی تاریخ ارسال 0 0 در ساعت 0:0
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...
.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


.:: Design By :